Όροι αγοράς

Όροι Αγοράς

Το “www.deco2.gr” είναι ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ελληνικής εταιρείας «ΤΥΠΟΧΗΜ Ι.Κ.Ε.», που εδρεύει στην οδό Ναυαρίνου 8, Τ.Κ.54628, Θεσσαλονίκη, στην Ελλάδα με Αρ. Γ.Ε.Μ.Η.038798305000 (Α.Φ.Μ.: 999220390). Πριν περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους όρους και προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην ιστοσελίδα “www.deco2.gr” συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Αγορά προϊόντων

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.

Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

  • Αποστολές

Ολοκληρώστε την παραγγελία σας μέχρι τις 14:00 και την αποστέλλουμε την επόμενη εργάσιμη.

Συνεργαζόμαστε με ανεξάρτητες εταιρίες courier και μεταφορικές. Αυτές αναλαμβάνουν τη μεταφορά στον τελικό καταναλωτή, συνήθως για Courier εντός 1 με 4 εργάσιμες ημέρες για χερσαίους προορισμούς και εντός 2-5 εργάσιμες ημέρες για νησιωτικούς προορισμούς, εφόσον τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει είναι διαθέσιμα. Παραδόσεις γίνονται καθημερινές 09:00-15:00 εκτός αργιών. Για απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές η χιλιομετρική επιβάρυνση βαρύνει τον παραλήπτη.

  • Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση (τρέχουσα προσφορά)

Για παραγγελίες άνω των 100 € τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα εκτός απομακρυσμένων περιοχών (Για παράδοση σε δυσπρόσιτες περιοχές ή για ιδιαίτερα ογκώδη προϊόντα όπου ενδέχεται να υπάρχει σημαντική επιβάρυνση θα σας ενημερώσουμε πριν την αποστολή.)

Για ογκώδη προϊόντα ισχύει παράδοση επί πεζοδρομίου. Υπάρχει δυνατότητα επιπλέον επιλογών με επιβάρυνση κατόπιν ζήτησης (π.χ. Παράδοση σε όροφο, παράδοση με χρήση ανυψωτικού, συναρμολόγηση) ή παράδοση σε τοπικό μεταφορέα της επιλογής σας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία δε συνεργαζόμαστε τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη ανεξάρτητα αν η παραγγελία ξεπερνάει τα 100€. Η εταιρία δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε ζημία προκαλείται από ακατάλληλη χρήση, συναρμολόγηση, σύνδεση ή συντήρηση των Προϊόντων.

  • Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα ή να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Επιστροφές από πελάτη (καταναλωτή κατά την έννοια του Ν.2251/94) γίνονται δεκτές εφόσον τηρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Το προϊόν είναι καινούριο, δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση.
  • Η συσκευασία του προϊόντος είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και σε άριστη κατάσταση.
  • Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει τα προϊόντα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 15 ημερολογιακών ημερών.
  • Μαζί με το προϊόν θα επιστραφούν σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα και αντικείμενα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς, ετικέτες, βίδες κ.α.).
  • Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν. Δωρεάν παρεχόμενες υπηρεσίες όπως μεταφορικά έξοδα που έχουν πληρωθεί βαρύνουν τον αγοραστή.
  • Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται σε προϊόν που κατασκευάστηκε σύμφωνα με προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένο, κατόπιν έγγραφης συμφωνίας – παραγγελίας.
  • Ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει μαζί μας με μια άνευ όρων, αιρέσεων και προθεσμιών, έγγραφη δήλωση υπαναχώρησής που θα σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο sales@deco2.gr ή με ταχυδρομείο στην έδρα μας εντός της άνω προθεσμίας των 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβή των προϊόντων. Στον ίδιο χρόνο γίνονται και οι επιστροφές χρημάτων.

Στην περίπτωση που το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση του ιδίου.

  • Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση.
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 2312 201 202 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας. Προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένο, κατόπιν έγγραφης συμφωνίας – παραγγελίας δεν δύναται να ακυρωθούν μετά τη παρέλευση 7 ημερών.

Χρόνος παράδοσης – Καθυστέρηση παραγγελίας

Προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας ανάλογα με το προϊόν χρειάζονται 2-14 εβδομάδες. Όταν ο χρόνος είναι μεγαλύτερος των 30 ημερών δεν χρειάζεται προ-πληρωμή, αρκεί 30% για την επιβεβαίωση της παραγγελίας και εξόφληση όταν είναι διαθέσιμο για παράδοση. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Εφόσον ζητηθεί μπορούμε να παρέχουμε δωρεάν αποθήκευση ογκωδών προϊόντων έως 30 μέρες (4 εβδομάδες). Μετά από αυτό το διάστημα ισχύει χρέωση ανά εβδομάδα για αποθήκευτρα με κόστος 10€ ανά κυβικό μέτρο πλέον Φ.Π.Α.24% εκτός αν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με την εταιρία.

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί ή εξαντληθεί, λόγω φόρτου εργασίας ή αστάθμητων παραγόντων. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν, να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό ή να σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά.